post-image

TRAM ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica de l’Hospital Clínic de Barcelona per donar impuls a la campanya de recaptació de fons Per una abraçada per a la investigació i la cura de la COVID-19.

El tramvia de Barcelona ha assumit el cost de la producció i la col·locació del vinilat integral d’un tramvia de la xarxa Trambaix amb la imatge de la campanya. Aquest tramvia circularà per les línies T1, T2 i T3 durant un mes des de la plaça Francesc Macià de Barcelona fins a Sant Feliu de Llobregat amb l’etiqueta #PerUnaAbraçada.

TRAM també difondrà la campanya a través de tots els seus canals digitals utilitzant les imatges de l’Hospital Clínic i les fotografies del seu propi equip. La plantilla de TRAM ha volgut participar d’aquesta acció solidària aportant les seves auto-abraçades a l’etiqueta i així fer més viral la crida a través de les xarxes socials.

#PerUnaAbraçada

L’Hospital Clínic i l’IDIBAPS han posat en marxa una campanya de captació de fons per trobar solucions per combatre la COVID-19. Sota el lema Per una abraçada, l’objectiu és avançar en recerca per conèixer millor el nou coronavirus, descobrir els seus punt febles i posar fi a l’actual situació d’emergència.

Al web de l’Hospital Clínic-IDIBAPS s’ha habilitat un espai on s’explica la campanya i les línies de recerca que desenvolupen els investigadors de la institució. Per col·laborar, els donatius es poden fer a través del següent enllaç: clinicbarcelona.org/perunaabracada

A més de les donacions, la campanya llança un repte a través de les xarxes socials amb el hashtag #PerUnaAbraçada que consisteix a pujar una fotografia d’una auto-abraçada i nominar a tres persones perquè facin el mateix.