post-image

TRAM s’apunta al Black Friday i ofereix un 20% de descompte en totes les comandes de qualsevol producte adquirit a la botiga online entre el proper divendres dia 29 de novembre i fins dilluns, 2 de desembre. Només caldrà aplicar el codi promocional #TramBF.

La botiga es nodreix de productes concebuts a partir d’un concurs d’idees amb estudiants de disseny gràfic en col·laboració amb professionals del sector i altres productes relacionats amb la història de TRAM. Termos, tasses, llibretes i bosses de cotó amb el logotip de TRAM; jocs de taula memorístics amb imatges del servei; estores per posar a l’entrada de casa amb el dibuix d’un tramvia; vinils per decorar la paret amb l’skyline de l’àrea de Barcelona, paraigües, coixins, tramvies de joguina o unes elegants i senzilles boles de Nadal de TRAM, són alguns dels articles que es poden trobar.

A més, entre els compradors que aprofitin les ofertes del Black Friday, TRAM sortejarà vuit passis anuals de la Fundació Joan Miró i vuit del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Joves creadors i professionals reconeguts “Marca Barcelona”

La botiga de TRAM ha estat pionera a Catalunya, i la primera de l’Estat en vendre marxandatge relacionat amb els tramvies, i s’inspira en altres botigues d’operadors ferroviaris com Londres o Nova York on és habitual trobar botigues online d’articles de transport públic. Neix, per tant, amb l’objectiu d’oferir productes originals i variats que promouen els valors de TRAM: comoditat, eficiència i sobretot, la cura i preservació pel medi ambient.

Els productes que ofereix la botiga online s’inspiren en alguns casos en les idees aportades per estudiants de disseny gràfic en un concurs convocat pel TRAM durant el curs 2014-2015, per trobar les propostes més originals i creatives i que millor plasmessin els valors d’aquest servei públic.

A més, part del catàleg de la botiga online ha sorgit d’una pluja d’idees feta per un grup de treballadors de TRAM amants del món ferroviari i que, de forma desinteressada, van participar en la creació del catàleg. Així, l’original catifa del tramvia o el joc de memòria són propostes dels treballadors. A banda d’esdevenir un referent del marxandatge ferroviari entre col·leccionistes i amants d’aquests objectes, amb aquesta botiga online, TRAM dona visibilitat a dissenys inspirats en propostes de joves promeses i de noms ja reconeguts del disseny gràfic català, tot exportant la “Marca Barcelona” arreu.